loading...
یک روح در دو بدن
Fati Ati بازدید : 146 یکشنبه 1390/02/11 نظرات (0)

دل من تنها بود 

دل من هرزه نبود

دل من عادت داشت که بماند یکجا ....

به کجا ؟

معلوم است به در خانه تو !

دل من عادت داشت که بماند یکجا ....

به کجا ؟

پشت یک پرده توری که تو هر روز آن را به کناری بزنی

دل من ساکن دیوار و دری که تو هر روز از آن میگذری

دل من ساکن دستان تو بود

دل من گوشه یک باغچه بود

که تو هر روز به آن می نگری

راستی ....

 

دل من را دیدی .... ؟؟!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 5,680